Tuesday, May 3, 2011

Bin Laden සහ කිරිපිටි

ආයුබෝවේවා සහෝදර සහෝදරියනි.ටික දවසකට පස්සෙ අනංමනං Blog එකෙන් ආපහු set උනා අනංමනං Scene එකක් Blog එකේ දාන්න....

ඊයේ හවස අපේ අම්මා තාත්තට කියනවා මට ඇහුනා "මීටපස්සෙ හවසට කිරිතේ බොන එකත් නවත්තන්න වෙයි,ඔන්න කිරිපිටි ආපහු ගනන් ගිහින්..." කියලා.ඇත්ත වශයෙන්ම කියනවානම් සහෝදර සහෝදරියනි,මාගේ මෑණියන්ගේ මේ අති භයංකාර වූත්,උද්දච්ච කුක්කුච්ච වූත් ප්‍රකාශය හමුවේ මාගේ උදරය සලිත වී,වෙව්ලා ගියා.ඇයි හත්දෙයියනේ,ඔය රස තේ එක බොන්න බලාගෙනනෙ මම Zing ගාලා ගෙදර දුවලා එන්නෙ, ඉතින් බයවෙන සාධාරනයිනෙ සහෝදරවරුනි....

අද මට යන්න පරක්කු උන නිසා අපේ ඩැඩා මට අද Lift එකක් දුන්නා.ඔය යන අතරේ Radio එකේ ගිය Conversation එකක් අහන්න ලැබුනා.ඒක අහලා තමා මට අද Blog එක ලියන්න හිතුනේ...ඕං අහගන්නකෝ කතන්දරේ....

පි : ඔන්න මම ඔයාගෙන් අහනවා ප්‍රශ්නයක්.ලෑස්තිද?මෙන්න ඔබට ලැබෙන ප්‍රශ්නය,ශ්‍රී ලංකාවට කිරිපිටි සපයන ප්‍රධාන සැපයුම්කරුවා කවුද?


ගැ : ඕස්ට්‍රේලියාව


පි : නෑ...නැවත උත්සහ කරන්න...


ගැ : නවසීලන්තය...


පි : එහෙ වැඩිය හරක් හිටියට ඒක නෙමෙයි පිළිතුර...උත්සහ කරන්න...


ගැ : ඔසාමා බින් ලාඩන්....


පි : ඔව් ඔබ නිවැරදියි,ඔසාමා බින් ලාඩන් තමා පිළිතුර...මොකද කියනවනම් ඔසාමා බින් ලාඩන් මැරුන ගමන්ම ලංකාවේ කිරිපිටි වැඩිකලානෙ....ඒ නිසා ශ්‍රී ලංකාවට කිරිපිටි සපයන ප්‍රධාන සැපයුම්කරුවා ඔසාමා බින් ලාඩන්.....


මාර Conversation එක නේද? ඒක අහලා මටයි,තාත්තටයි මැරෙන්න හිනා....

Bin Laden සහ කිරිපිටි.....


පස්සෙ ආපහු හම්බුවෙමු ඕකෙයිස්....ජයවේවා.....





6 comments:

  1. lolzzzzzzz.........:D :D maru kathawa...;)

    ReplyDelete
  2. thawa tika dawaskin pradhana sapayum karuwa Gadafi :D

    ReplyDelete
  3. aneeee aththadaaaaa..... maaaraaaiiiineeeeee......

    ReplyDelete
  4. maara nalu..thekkalu...hikiz!!:D

    ReplyDelete
  5. මාරත් නෑලු....තේක්කත් නෑලු...:D

    ReplyDelete